2021. MÁRCIUS - APRÓ ÖRÖMÖK
Talán soha nem éreztem ennyire fontosnak és aktuálisnak, hogy foglalkozzunk az apró örömökkel!
Nagyon éhezünk már mindenféle jóhírre, örömteli hírre!
Szerencsére a gyerekek így az online térben is meg tudták mutatni, milyen sokféle örömforrás létezik:
- új játék,
- a házi kedvenc,
- találkozás egy rég nem látott ismerőssel
- a zenélés
- lovaglás
- kerékpározás…
- kirándulás
- együtt lenni a családdal
- játszani a testvérrel
- találkozni egy baráttal
2021. ÁPRILIS - MEGBOCSÁTÁS
Az áprilisi boldogságórát már szerencsére jelenléti oktatásban tudtuk megtartani, ahogyan a Föld napjának megünneplését is.
Miközben arról beszélgettünk, mivel ártunk a bolygónknak; illetve hogyan védhetnénk meg a Földünket, ezt egyszer csak átfordítottuk: Mi mindenért kellene bocsánatot kérnünk a Földtől?
Így már adta is magát, hogy mivel a Boldogságóra -program áprilisi témája a megbocsátás, kössük össze a kettőt!
Ennek eredményeként születtek a szebbnél szebb rajzok és fogalmazódtak meg szebbnél szebb gondolatok.
2021. MÁJUS - EGÉSZSÉGES ÉLETMÓD
Szabadban mozogni felszabadító, boldogító érzés.
Osztályunkban szerencsére a gyerekek sokféle módon sportolnak,erről szép rajzokat készítettek.
Emellett ebben a hónapban iskolánk részt vett a Jerusalema tánckihívásban, ami a nézők és a résztvevők számára egyaránt örömteli perceket okozott.
2021. JÚNIUS - FENNTARTHATÓ BOLDOGSÁG
A tanév utolsó, rövidke hónapjában mindig leltárt készítünk. Főként érvényes ez az első osztályra. Visszaemlékszünk az első napokra, hetekre, az ismerkedés időszakára, sorra vesszük a programokat, azt, hogy kinek mi volt a legjobb élménye ebben az évben, akár otthon, akár a suliban.
Most is ezt tettük: a gyerekek nagy örömmel kezdték el rajzaikat, közben elmesélték, kinek mi okozott boldogságot.
Az elkészült képeket lánccá fűztük.
(Számomra pedig az okozta a legnagyobb boldogságot, hogy sokuk rajzán szerepelt a közös iskolai játék vagy az
írás-olvasás megtanulása mint a boldogság forrása.)