Tartalomjegyzék

 

2021. MÁRCIUS - APRÓ ÖRÖMÖK

 

Talán soha nem éreztem ennyire fontosnak és aktuálisnak, hogy foglalkozzunk az apró örömökkel!

Nagyon éhezünk már mindenféle jóhírre, örömteli hírre!

Szerencsére a gyerekek így az online térben is meg tudták mutatni, milyen sokféle örömforrás létezik:

- új játék,

- a házi kedvenc,

- találkozás egy rég nem látott ismerőssel

- a zenélés

- lovaglás

- kerékpározás…

- kirándulás

- együtt lenni a családdal

- játszani a testvérrel

- találkozni egy baráttal

 


 

2021. ÁPRILIS - MEGBOCSÁTÁS

 

Az áprilisi boldogságórát már szerencsére jelenléti oktatásban tudtuk megtartani, ahogyan a Föld napjának megünneplését is.

Miközben arról beszélgettünk, mivel ártunk a bolygónknak; illetve hogyan védhetnénk meg a Földünket, ezt egyszer csak átfordítottuk: Mi mindenért kellene bocsánatot kérnünk a Földtől?

Így már adta is magát, hogy mivel a Boldogságóra -program áprilisi témája a megbocsátás, kössük össze a kettőt!

Ennek eredményeként születtek a szebbnél szebb rajzok és fogalmazódtak meg szebbnél szebb  gondolatok.


 

2021. MÁJUS - EGÉSZSÉGES ÉLETMÓD

 

Szabadban mozogni felszabadító, boldogító érzés.

Osztályunkban szerencsére a gyerekek sokféle módon sportolnak,erről szép rajzokat készítettek.

Emellett ebben a hónapban iskolánk részt vett a Jerusalema tánckihívásban, ami a nézők és a résztvevők számára egyaránt örömteli perceket okozott.

 

IMG_20210531_114514-150x150.jpgIMG_20210531_114521-150x150.jpgIMG_20210531_211909-1-150x150.jpg


 

2021. JÚNIUS - FENNTARTHATÓ BOLDOGSÁG

 

A tanév utolsó, rövidke hónapjában mindig leltárt készítünk. Főként érvényes ez az első osztályra. Visszaemlékszünk az első napokra, hetekre, az ismerkedés időszakára, sorra vesszük a programokat, azt, hogy kinek mi volt a legjobb élménye ebben az évben, akár otthon, akár a suliban.

Most is ezt tettük: a gyerekek nagy örömmel kezdték el rajzaikat, közben elmesélték, kinek mi okozott boldogságot.

Az elkészült képeket lánccá fűztük.

(Számomra pedig az okozta a legnagyobb boldogságot, hogy sokuk rajzán szerepelt a közös   iskolai játék vagy az

 írás-olvasás megtanulása mint a boldogság forrása.)